Candy Eyes

în expoziția – Eye Candy

Mihai Florea, Anaid Art Gallery

În fiecare zi, suntem asaltați de reclame – pe stradă sau în reviste și ziare, la televizor, la radio, pe internet și chiar pe telefonul mobil… V-ați întrebat vreodată cum tratează artiștii relația dintre publicitate și noi, “consumatorii” seduși de povestea reclamelor?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Artistul Mihai Florea ne propune, în expoziția „Eye Candy”, deschisă la Anaid Art Gallery în perioada 10 februarie – 5 martie 2011, o incursiune în lumea reclamei și a seducției, teme prelucrate ironic și parodic în picturi. Artiștii au fost preocupați de relația dintre imagine și consumator încă din anii ’60, începând cu Pop Art. Mergând pe această direcţie, picturile lui Mihai Florea surprind forța de seducție a reclamei și a imaginilor-clișeu.

În atelier părinţii şi copiii vor realiza un afiș publicitar, prin care să promoveze un produs preferat… în cel mai seducător mod.

 

Program:

– Sâmbătă, 12 februarie 2011, ora 11.00 – părinţii cu copii de 6-8 ani

– Sâmbătă, 19 februarie 2011, ora 11.00 – părinţii cu copii de 4-5 ani

– Sâmbătă, 26 februarie 2011, ora 11.00 – părinţii cu copii de 9-12 ani